Çalışan Memnuniyeti Anketi Formu

 

Müşteri Memnuniyet Anketi Formu

 

Merkezi Anket Sistemi - Hizmet Memnuniyeti Anketi

 

 

2024 YILI İÇERİSİNDE GERÇEKLEŞTİRİLEN ANKETLER

Geri Bildirim Kaynağı

İyileştirme Kararı

Dış Paydaş Memnuniyet Anketi

Sonuçlara göre %95,42 genel memnuniyet oranı elde edilmiş olup, bundan sonraki süreçte elde edilen bu oranın korunmasına karar alınmıştır

Akademik Personel Memnuniyet Anketi

Anket sonuçlarına göre personelimizin memnuniyet oranının faktör minimum değer üzerinde olduğu saptanmakla birlikte, bu sonucun korunması yönünde mutabık kalınmıştır.

İdari Personel Memnuniyet Anketi

Anket sonuçlarına göre personelimizin memnuniyet oranının faktör minimum değer üzerinde olduğu saptanmakla birlikte, bu sonucun korunması yönünde mutabık kalınmıştır.

Banaz MYO Eğitim/Teknik Gezi Değerlendirme Anketi

Bundan sonra gerçekleştirilecek olan eğitimlerde etkinlikler için saatlik program hazırlanmasına ve gruplardaki öğrenci sayısı azaltılarak etkinliğin daha verimli hale getirilmesi planlanmıştır.

KAP geri bildirim raporu

Üniversitemize gelen KAP heyetinin gelişmeye açık yön kapsamında değerlendirdiği personel eksikliği, su-atıksu laboratuvarına iki adet personel alımıyla giderilmiştir.

 

 

Hizmet Memnuniyet Anketi

Anket sonuçlarına göre, memnuniyet oranının faktör minimum değer üzerinde olduğu saptanmakla birlikte, bu sonucun korunması yönünde mutabık kalınmıştır.

 

 

 

2023 YILI İÇERİSİNDE GERÇEKLEŞTİRİLEN ANKETLER

Geri Bildirim Kaynağı

İyileştirme Kararı

Merkezi Anket Sistemi- UBATAM Hizmet Memnuniyeti Anketi

-Oluşturulacak 2024 yılı fiyat listesinde, çoklu sayıdaki numune ölçümlerinde belirli oranlarda indirim sağlanması

-Analiz kapsamı olarak, su-atıksu alanında en az iki ve tekstil alanında en az bir olmak üzere parametre sayısının artırılması yönünde çalışmalara başlanması

-Numune kabul sürecinde, hizmet alan özellikle kurum içi müşterilere, bahis formların imzalı olması kaydıyla, mail yoluyla başvurabilmelerinin önünün açılması için web sitesine analiz başvuru formunun eklenmesi

Kurum Dışı Müşteri Memnuniyet Formları

Kurum dışı müşteri memnuniyet anketi %95’in üzerinde olup bu durumun korunmasına karar verilmiştir.

 

 


Oluşturma: 13 Şubat 2024